Daltonizm.

Ślepota barw – zwana też zaburzeniem rozpoznawania barw (często ogólnie nazywana daltonizmem), u ludzi jest niezdolnością do spostrzegania różnic pomiędzy niektórymi lub wszystkimi barwami, które normalnie są dostrzegane przez inne osoby.

I znów post zaczęty definicją cioci W. chyba dość często będzie wpadać w odwiedziny  ;)
Ale to nie zmienia faktu, że ja też tu jestem i nie piszę, żeby przekazać wam wiedzę słownikową, której informacje znajdziecie klikając w pierwsze wyszukiwanie u wujka G.

Nie widzisz różnicy.. Miłość, a sprawianie komuś bólu, to przecież dla ciebie jeden odcień. Ale chyba zdajesz sobie sprawę, że masz wadę? Nie możesz jeździć samochodem, jeśli nie odróżniasz czerwonego od pomarańczowego.. nie możesz kochać, jeśli nie odróżniasz dobra, od zła.
Więc załóż okulary, przejrzyj od nowa.. przejrzyj w innym kolorze.. przeżyj w duszy ciepło.
Nalegasz na to bym cię dokądś odwiozła, bo ty za kierownicą powodujesz wypadek. Ale ja nie załatwię spraw za ciebie, bo to ty musisz pojechać, choćbyś ryzykował życie.

Cześć kochani! No, powróciłam :) Na minutę krąży mi mnóstwo myśli i nie mogę wytrzymać, żeby się z wami nie podzielić moimi durnymi spostrzeżeniami. Dlatego szykujcie się na nowości w Wyżywce :)!
Dzisiaj odpowiem na jedno pytanie, które dostałam, a konkretnie :
Otóż mój blog : enyolif.blogspot.com - został usunięty bez żadnych wcześniejszych upomnień. To była moja decyzja, postanowiłam, że się przeprowadzę, a gdzie? A tu! ♥ Dwa blogi to jednak za duża odpowiedzialność, więc proszę o zrozumienie :)
Do następnego!

6 komentarzy :

  1. Lepiej jest mieć jednego super bloga niz dwa z którymi ciężko jest sobie poradzić :)

    Zapraszam na posta ! ♥ OFFICIAL PATTY ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasna sprawa, ja tez miałam wczesniej innego bloga, usunełam i mam nowego :) powróciłam z podwojoną siła! ;)
    Powodzonka !

    Zapraszam do mnie, jesli podoba Ci sie moj blog, zaobserwuj - odwdzięczę sie :) twoimioczami.blogspot.com - nowy post wraz z KONKURSEM - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa notka ♥ To mój pierwszy blog i jak na razie go nie zmieniam ;3

    To nie mój styl, nie odważyłam bym się na taką przemianę ale na zdjęciach dziewczyny wyglądają świetnie ♥

    Obserwacja za obserwację ? ;3 Daj znać u mnie ;)

    [mój blog ---> KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  4. W bardzo ciekawy sposób porównujesz życie do różnych, hm... naukowych zjawisk? Nie wiem, jak to napisać, mam nadzieję, że rozumiesz, o co mi chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa blogi zdecydowanie cięzko jest prowadzić, najlepiej prowadzić jeden a dobrze :)

    Pozdrawiam :)
    miedzy-brzegami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka