Poradnik - Jak się nie powiesić?

Witam was w moim pierwszym poradniku! Ach, co za twórczość i refleksja... No co? Chyba nie uważasz, że dzisiaj sporządzę ci inteligenty, pełny stanowczości i powagi wykład (?) Jeśli tak to poważnie się mylisz!
Serdecznie zapraszam na mój poradnik pt. "Jak się nie powiesić?"

1. Nie kupuj liny!
No spokojnie.. wiem, że oczekujesz czegoś co choć trochę cię zachęci, więc nie myśl o tamtym zdaniu dosłownie.. spójrz metaforycznie i odkrywczo! *zaczął się cholera poemacik*
Zbędne myśli, problemy, obawy i tracenie sił za wcześnie - powiedz im zdecydowanie "nie". Nie sil się na wrzaski i pisanie dużą czcionką, miliardów wykrzykników..

2. Pokonaj swój egoizm!
Nie myśl tylko o sobie. Niektórzy mają gorzej i jakoś żyją. Czy to takie trudne "wytrzymać"? Znieść, a później stłamsić? "O biedna ja, moje całe życie jest bezsensowną treścią, której nikt nie czyta" (to samo tyczy się chłopców :)) - wielkie halo!

3. Nie zabijaj siebie, to ty bądź mordercą!
Ej no luzik, już pisałam wcześniej, żebyście czytali cały ten post z drugim dnem!
Dlaczego to ciebie ma zabijać smutek, złość, nienawiść? To ty zabij ich. Weź porządny nóż i dźgnij ich tam gdzie zaboli (nie stosować na obiektach żywych :))

Po tym poście chyba zrozumieliście o czym tak naprawdę piszę.. nie o samobójstwie, kretynie! :')
Piszę o tym jak wytrwać, o tym jak nie dać się pokonać błahostkom, które wydają nam się olbrzymie.
Powodzenia w dążeniu do przerwania liny!
Aqlu.

13 komentarzy :

  1. Poradnik nie głupi i z pomysłem ;) Przydatne rady :D
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rady! Uwielbiam takie lekkie posty. Czekam na kolejne! :)
    Pozdrawiam i zaobserwowałam! Super blog :D.
    Picturesque Life

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatne! :D Dzięki.
    Genialny blog :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszysko napisane fajnie u z humorkiem. Kocham to! Super jak zwykle, właśnie wybieram się do sklepu żeby kupić linę XD

    Mój blog ~ 6 odcieni mnie, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do mnie blooondyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zaczelam sie smiac na " Nie kupuj liny" hahaha
    bardzo pozytywny post! z jednej strony - rzeczy oczywiste
    ale gdy spojrzec z drugiej strony - wszystko ma drugie dno, sens
    smutek trzeba zwalczac!
    szarpana - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Prowadzę bloga o Natalii Oreiro, miło by mi było gdybyś wpadła :)
    Może wspólna obserwacja?

    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to napisałaś, z humorem! Na początku bardzo zdziwił mnie tytuł posta, później domyśliłam się o czym jest! :D

    Bardzo dziękuję, za komentarz u mnie, cieszę się, że recenzja cię zachęciła! :*
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie to napisałaś, z humorem! Na początku bardzo zdziwił mnie tytuł posta, później domyśliłam się o czym jest! :D

    Bardzo dziękuję, za komentarz u mnie, cieszę się, że recenzja cię zachęciła! :*
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję ze nikt nie odczyta tego dosłownie :) zwłaszcza nie zabijaj siebie to Ty bądź morderca :D bo gdyby ludzie w depresji zaczęli zabijać sądząc że sami odsuna się od śmierci zrobiłby się mały kłopot :) swietny chumorystyczny wpis i zarazem motywujacy :) kreatywny sposób na poradnik :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko:*
    Ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne podejście do tematu :D Urzekłaś mnie swoim dystansem do świata, ironią i poczuciem humoru. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak się nie powiesić jak już wszytsko mam ?? Obserwuję
    http://zycie-malej-biedronki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka